Reklamáció, árucsere, áru visszaküldése

Kategóriák
 
 
 
 
 

Reklamáció, árucsere, áru visszaküldése

Reklamáció:


24 hónapos garanciát vállalunk áruinkra. A jótállás az áru átvételének napján kezdődik, és a jótállás kiterjed az áru hibáira, amelyek a garanciális időszakban tükröződnek. A következő esetekben nem tudjuk elfogadni a garanciát:

  • Ha az árut a megadotttól eltérő célra használták
  • Szerkesztés és beavatkozás a termék szerkezetébe

  • Normál kopás

  • A karbantartás nem felel meg az utasításoknak

  • A termék ápolásának elhanyagolása
  • Mechanikus sérülés esetén, gondatlan manipuláció miatt

Termékeink kiváló minőségűek és reméljük, hogy teljesen elégedett lesz velük! Különleges gyártási vagy egyéb hibák esetén lépjen kapcsolatba velünk. Elrendezzük Önnel a jogorvoslatot.


Árucsere:

Nem fellel meg Önnek a szállítot áru? Semmi baj ! Megvásárolt termékét visszaküldheti illetve kicserélheti 14 napon belül a szállítmány átvételétől számítva. A csere feltételei az alábbiakban találhatók!

Alsóneműt és fürdőruhát sajnos nem lehetséges visszaküldeni higéniai okok miatt.


Az áru visszaküldése (visszavonás a szerződéstől):


Ha nem elégedett az áruval, akkor a szállítmány kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti az árut az alábbi ajánlott eljárással. Az áru visszatérítése az 53. § szerinti egyoldalú visszavonásnak minősül A 40/1964. Sz. A módosított Polgári Törvénykönyvből. A pénz visszafizetésének határideje az 53. § szerinti vásárlási szerződéstől való visszavonáskor A Polgári Törvénykönyv 7. pontja 14 nap az adásvételi szerződéstől való elállástól.

Vásárlási feltételek és az áru visszaküldése


A fel nem használt áruk cseréje vagy visszaküldése esetén a következő feltételeknek kell teljesülniük:

  • Az áruknak sértetleneknek kell lenniük

  • Az árut nem szabad használni

  • Az áruknak teljesnek kell lenniük

  • A címke nem lehet eltávolítva

  • Az áruval együtt küldje el a hiba leírását is, vagy töltse ki a reklamációs űrlapot.

  • Az árun amelyet elküldi nem lehet kitéve pénzösszeg.


Reklamáció esetén vegye figyelembe a következőket:

  • az eladónál a 40/1964 Coll. törvény 599. §-a szerint indokolatlan késedelem nélkül kell alkalmazni. a 285/2009. sz. törvénnyel módosított,

  • a garancia nem vonatkozik a szokásos használatból eredő kopásra a 40/1964 Coll. törvény 619. §-a alapján. a 285/2009. sz. törvénnyel módosított,

  • a kifogásolt áruk nem lehetnek erősen szennyezettek, penészesek, nedvesek, erősen büdösek, a közegészség védelméről szóló 258/2000. sz. Az ilyen árukat nem veszik be a panaszba,

  • az árukkal való mechanikus beavatkozás panasznak minősül,

  • az áruk karbantartásának összhangban kell lennie a terméken található címkével (tisztítási, vasalási és szárítási eljárások vagy tiltások).

Cím a reklamáció vagy árucsere elküldésére:

MODANOEMI s.r.o., Zalužice 430, 07234 Zalužice


Hogyan folytatni?


Javasolt eljárás az áruk reklamációnal, cserénél vagy visszaküldésnél:

  • Reklamáció, csere vagy áru viszaküldése esetén, csatoljon az áruhoz egy kísérő lapot, ahol leírja, hogy az árut reklamálni, kicserélni vagy pénz visszafizetést szeretne. Sablonként használhatja a mi reklamációs űrlapunkat, amely itt található: reklamációs űrlap

  • A nyomtatványban röviden ismertesse az áru hibáját, a fel nem használt áruk esetében a szállítmány kézbesítésétől számított 14 napon belül vissza kívánja téríteni, kérjük, egyszerűen írja be a termék számlaszámát vagy katalógusszámát, az eredetileg megrendelt áru helyett, természetesen a termék méretét.

  • Az árut a kísérő lappal, vagy reklamációs űrlappal együtt küldje el utánvétel nélkül címünkre:

MODANOEMI s.r.o., Zalužice 430, 07234 Zalužice

  • E-mailben vagy telefonon értesítjük a visszaküldött vagy visszaadott áru átvételéről.

  • A reklamációs eszközöket az eladó az ügyész szakértői vélemény alapján határozza meg (igazságügyi szakértő). A követelés kézhezvételétől számított 30 napon belül tájékoztatjuk Önt panaszának kezeléséről e-mailben vagy telefonon.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió