Vásárlási feltételek

Kategóriák
 
 
 
 
 

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

1 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.modanoemi.hu weboldalon (továbbiakban: e-shop) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Ügyfél) általi használatának feltételeit. Ezen ÁSZF kizárólagosan az online áruházon keresztül történő vásárláskor érvényesek, mely üzemeltetője www.modanoemi.hu. Az ÁSZF szabályozzák az eladó és a vevő jogait és kötelességeit adásvételi szerződésből kifolyóan, melynek objektuma áru vétele és eladása a www.modanoemi.hu honlapon, melyet az Üzemeltető üzemeltet.

Az Ügyfél a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

1.1 AZ ÜZEMELTETŐ ÉS AZ ÜGYFÉL

AZ ÜZEMELTETŐ:

Cégnév: MODANOEMI s. r. o.

Székhely: Zalužice 50

Átvételi pont: Zalužice 430

Levelezési cím: Zalužice 430

Város és irányítószám: Zalužice, 07234

Ország: Szlovákia

Nyilvántartási szám: 50243632

Adószám: SK2120239847

Bankszámlaszám: 2201005608/8330

 

AZ ÜGYFÉL:

Természetes vagy jogi személy (továbbiakban: Vevő), aki adásvételi szerződést kötött az Üzemeltetővel (továbbiakban: Eladó) elektronikus kereskedelem által, továbbá e-mailben vagy telefonon és az árut személyes használatra vásárolja, tehát a Vevő az adásvételi szerződés kötésénél az árut nem saját üzleti vagy kereskedelmi tevékenységre használja fel.

 

1.2 ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

Szerződéses viszony a Vevő és az Eladó között, amelyet erre a viszonyra vonatkozó megfelelő jogszabályok határoznak meg, azaz az Eladó köteles átadni az árut a Vevőnek, és a Vevő köteles az árut átvenni és a megállapodott összeget kifizetnie.

 

1.3 ELEKTRONIKUS MEGRENDELÉS

Olyan elektronikus nyomtatvány, amely a Vevő e-mail címére lett elküldve. Ez magában foglalja az e-shop számlázási adatait, vevői tájékoztatót, a megrendelt árut, a vételárat, az áru szállítási költségét, a szállítás módját, postai és egyéb költségeket és díjakat, amelyek az e-shop rendszere által lettek feldolgozva (továbbiakban: megrendelés).

ÁR:

1. Minden megadott árunak az ára tartalmazza a 20% ÁFA-t.

2. Az Eladó kötve van az e-shopban feltüntetett árakhoz a vásárlás végrehajtásának pillanatában.

 

1.4 ÁRU

Olyan termékek, amelyek az Eladó kínálatában találhatóak és kizárólagosan a Vevő általi vásárlásra szolgálnak. Átvett árunak tekinthető az a momentum, amikor a Vevő vagy a Vevő által megbízott harmadik személy kivéve a postai kézbesítő/futár átveszi az árut és az átvételt aláírásával megerősíti.

Legfontosabb a vásárlási feltételekben:

  • Alsóneműt és fürdőruhát sajnos nem lehetséges visszaküldeni higéniai okok miatt. 
  • A csomag megérkezése után 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlára a pénzt. 
  • A kosárban feltüntetett szállítási idő tájékoztató jellegű, az e-mailben és az SMS-ben szereplő információk a pontosak.
  • A reklamációt és az árut, ami nincs raktáron, 30 naptári napon belül intézzük.
  • Ha a megrendelést nem veszi át, legközelebb megkérjük, hogy fizessen előre.

 

1.5 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Az e-shop része a megrendelt áru személyes átvételének lehetősége. A megrendelt árut felveheti ugyanazon a napon feltéve, hogyha az áru raktáron van. A megrendelt árut felveheti telefonos megegyezést követően vagy megkapott üzenet után, amelyben értesítjük, hogy rendelését előkészítettük az átvételre.

Személyes átvétel: MODANOEMI, Zalužice 430, 07234 Zalužice, Szlovákia

 

2 MEGRENDELÉS, ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE, MEGRENDELÉS TÖRLÉSE

2.1

A Vevő megrendelése javaslat az adásvételi szerződésre („távollévők közötti szerződéskötés” a törvény értelmében 102/2014 z. z. bekezdés 1, § 2,) és maga az adásvételi szerződés, amely meg lett kötve a Vevő kötelező érvényű jóváhagyása által, valamint az Eladó kötelező érvényű megerősítése által a küldeményes eladás/postai rendelés alapján. Ettől a momentumtól a Vevő és az Eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek jönnek létre.

 

2.2

Az érvényes megrendelés feltételei a pontos, valós és teljes adatok kitöltése regisztrációkor. Az Eladó a megrendeléseket érkezésük sorrendjében dolgozza fel. Az e-shopon keresztül leadott megrendelések kötelező érvényűek. A rendelés leadásával a Vevő megerősíti, hogy ismeri az e-shop reklamációs irányelvét és egyetért a vásárlási feltételekkel. Ezekről a vásárlási feltételekről és reklamációs eljárásról a Vevő maga a megrendelés véghezvitelekor figyelmeztetve van, valamint a lehetőségről, hogy ezeket a feltételeket megismerje. Az Eladó az adásvételi szerződést csak szlovák nyelven állítja ki.

 

2.3

Abban az esetben, ha a Vevő javaslata az adásvételi szerződésre el lett fogadva az adásvételi szerződés megkötöttnek tekinthető. A megrendeléseket az Eladó e-mail formájában erősíti meg, amelyet a Vevő által megadott e-mail címre küld.

 

2.4

A termék tulajdonjoga abban az esetben száll át a Vevőre, azaz a Vevő az árut akkor tekintheti sajátjának, ha a Vevő az árut átvette és a teljes összeget kifizette. Az áru kézbesítésének helye a Vevő által a megrendelőlapon megadott cím.

 

2.5

Ha a Vevő fogyasztó, érvényes, hogy amikor az Eladó nem teljesíti az adásvételi szerződést, mert nem tudja a megrendelt árut leszállítani, köteles haladéktalanul értesíteni a fogyasztót és 30 napon belül visszafizetni az áruért fizetett összeget, kivéve, ha az Eladó és a Vevő nem egyeznek meg másképpen.

 

2.6

Az Eladónak jogában áll megtagadni a megrendelés elküldését, ha a Vevő az Eladónak nem téríti meg időben a vételárat, a szállítás költségeit, a megrendeléssel kapcsolatos költségeket. Valamint az Eladónak jogában áll megtagadni, a rendelés felvételét elutasítani, ha a Vevő a múltban a megrendelt árut nem vette át (ebben az esetben, ha nem egyeznek meg előre utalással történő fizetési módban).

 

2.7 MEGRENDELÉS TÖRLÉSE, RENDELÉSEK LEMONDÁSA

A rendelés lemondása a Vevő részéről

Vásárlónak jogában áll törölni a megrendelést. Ahogy megkapjuk a megrendelést, az automata automatikus értesítő emailt küld arről, amire ne válaszoljon. Minden terméken megvan adva a szálítási határidő.

 

A rendelés lemondása az Eladó részéről

Az Eladónak joga van törölni a megrendelést vagy annak egy részét árukészlet kifogyása esetén vagy, ha az áru nem elérhető abból az okból, hogy nem képes az árut a Vevőnek kézbesíteni/átadni. Abban az esetben, ha ez a szituáció megtörténik, az Eladó telefonon vagy e-mailben értesíti a Vevőt a következő lépés, teendő megtárgyalása érdekében. Ha a Vevő kifizette az előleget vagy a teljes vételárat az összeg visszatérítésre kerül a Vevő számlájára vagy címére 14 munkanapon belül, abban az esetben, ha nem egyeznek meg másképpen.

 

3 AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

A Vevő jogosult a vásárlási szerződéstől való elállásra az elállás okának megadása nélkül, melynek feltételeit jelen törvény szabályozza: 102/2014 Z. z. törvény a fogyasztóvédelemről áru eladásakor vagy szolgáltatások nyújtásáról távollévők közötti szerződéskötés alapján vagy az Eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződések alapján, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről (továbbiakban: törvény a fogyasztóvédelemről áru eladásakor) és ezt 14 napon belül az áru átvételétől számítva. Az Eladó köteles a szerződés megkötése előtt, mely szerződés a távollévők közötti szerződéskötés alapján vagy az Eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződések alapján köttetik, vagy abban az esetben, ha a szerződést a fogyasztó megrendelése alapján kötik meg, mielőtt a fogyasztó elküldené megrendelését világosan és érthetően tájékoztatni a fogyasztót az információkról a § 3 bekezdés 1 törvény szerint, amely a szerződés szerves részét képezik.

Az Eladó köteles késedelem nélkül, a reklamációs kérelem kézbesítésének napjától számított 14 napon belül visszatéríteni a fogyasztó részére a visszaküldött áru összegét. 

Szerződéstől való elállás esetén a Vevő köteles:

  • visszaküldeni az árut sértetlen és eredeti csomagolásban;
  • használatlan, sértetlen állapotban és címkékkel;
  • a visszaküldött áru része a számla másolata;
  • mellékelni egy kísérőlapot, vagy esetleg a reklamációs űrlapunkat;
  • az árut címünkre kell visszaküldeni: MODANOEMI,s.r.o.,Zalužice 430, 07234 Zalužice;
  • ajánljuk az áru bebiztosítását, mivel az esetleges szállításkor keletkezett károkért, veszteségért nem vállalunk felelősséget.

A szerződéstől való elállási költséget a Vevő álja.

A Cseh Köztársaságba és Magyarországra csak banki átutalással térítjük vissza az áru összegét.

Az árut ne küldje UTÁNVÉTELLEL!!!

UTÁNVÉTELLEL küldött küldeményeket nem veszünk át! Utánvétellel küldött küldemény visszaküldésre kerül és Önnek további költségek keletkeznek.

Abban az esetben, ha a fent említett feltételek teljesülnek a vételi szerződéstől való elálláshoz a visszatérített összeget elküldjük a megadott bankszámlára vagy postai utalvány által csak a Szlovák Köztársaságon belül, a megadott címre.

Abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek, akkor nem tudjuk elfogadni a fogyasztói szerződéstől való elállását és az áru visszaküldésére kerül sor a feladó költségeire.

Az árut, a számla másolatát, a kísérőlapot, vagy a reklamációs űrlapunkat a vételi szerződéstől való elállásról szükséges elküldeni az alábbi címre:

MODANOEMI s.r.o.

Zalužice 430

07234 Zalužice

Szlovákia

 

3.1 TERMÉK CSERÉJE

Árucsere esetén az alábbi lépéseket kell követnie: írja le kérelmét egy papírra, vagy esetleg e-shop oldalunk alján található REKLAMÁCIÓS ŰRLAP-unk, amelyet ki lehet nyomtatni és ki lehet tölteni. Csatolja hozzá a fénymásolt számlát és küldje el az áruval együtt címünkre. Legolcsóbb lehetőség, ha ajánlott levélként küldi az alábbi címre:

MODANOEMI s.r.o.

Zalužice 430

07234 Zalužice

Szlovákia

Áru cseréje az átvételtől számított 14 napon belül lehetséges. Csere esetén szükséges az árut elküldeni eredeti csomagolásukban, sértetlen állapotban, címkékkel együtt, megfelelően becsomagolva a károk elkerülése érdekében. 

Az áru cseréjének feldolgozási ideje a küldemény átvételétől számított 14 munkanapon belül zajlik. Az árut utánvétellel küldjük az Ön által megadott címre. A szállítási és postaköltségeket a Vevő állja.

 

4 SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Az árut a Vevőnek a GLS futárszolgálat által küldjük, vagy amelyet a Vevő kiválaszt megrendeléskor.

 

Az áru szállítása:

A széles választékú méretekre, áruk sokszínűségére és áraikra való tekintettel a szállítási idő maximálisan 14 munkanap.

Abban az esetben, ha az áru készleten van az árut a lehető legrövidebb időn belül szállítjuk.

Abban az esetben, ha a megrendelésben több termék szerepel és egy részük nincs készletünkön, tájékoztatjuk a Vevőt részleges szállítási lehetőségről. Az Üzemeltető köteles a Vevőnek átadnia az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában az áru dokumentációját, számláját. A szállítási költségeket a Vevő állja.

 

Postaköltséget számolunk fel:

4,00 € csomag szállítása megadott címre GLS futárszolgálat által utánvétellel - Szlovák Köztársaság.

5,00 € csomag szállítása megadott címre GLS futárszolgálat által utánvétellel - Cseh Köztársaság.

1300 Ft csomag szállítása megadott címre GLS futárszolgálat által utánvétellel - Magyarország.

 

Kézbesítés előtt a Vevőt a megadott telefonszámon SMS-ben értesítjük a csomag szállításáról a megadott címre GLS futárszolgálat által.

A Szlovák Köztársaságon belüli szállítmányokat általában a küldés második napján, a Cseh Köztársaságba és Magyarországra 2-3 munkanapon belül kézbesítjük.

 

5 FIZETÉSI FELTÉTELEK

5.1 UTÁNVÉTEL

A megrendelt árut a futárszolgálatnak készpénzben kell kifizetnie a csomag kézbesítésekor, melynek szállítása a megadott szállítási címre történik. Vigyázat, ha MEGRENDELEM, akkor ÁT IS VESZEM. 

Magyarország:

Csomag szállítása megadott címre GLS futárszolgálat által - 1300 Ft Bankkártyás fizetés

Csomag szállítása megadott címre GLS futárszolgálat által - 1300 Ft Utánvétellel

 

Abban az esetben, ha az Ügyfél az árut utánvétellel rendeli meg és a megrendelt árut nem veszi át, akkor a következő megrendelését csak abban az esetben küldjük el, ha az adott összeget megtéríti számlára történő átutalással.

Abban az esetben, ha az utánvétellel küldött csomagok nem kerülnek átvételre, az Eladónak jogában áll visszakövetelni, behajtani a Vevőtől a megrendelése által keletkezett postai és szállítási költségeket.

 

5.2 BANKKÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ FIZETÉS INTERNETEN KERESZTÜL

Gyors és biztonságos fizetési mód interneten keresztül bankkártyával. Megrendelésének kifizetése hitel vagy betéti kártyával a WebPay fizetési átjárón keresztül, amelyet a ČSOB, a.s. használ, a tranzakció befejezése után kerül kifizetésre, és mi a fizetés jóváírását követően elküldjük Önnek megrendelését. Megrendelésének elküldéséről értesítjük Önt e-mailben.

 

6 FELELŐSSÉG A HIBÁKÉRT, JÓTÁLLÁS

6.1 AZ ELADÓ

Az eladó felelősséget vállal a hibákért a Vevő általi kézhezvételkor.

 

6.2 JÓTÁLLÁSI IDŐSZAK

Jótállást termékeinkre e-shopunkban az áru átvételétől számított 24 hónapig biztosítjuk. Minden árut szállítás előtt ellenőrzünk.

Jótállás nem érvényes:

  1. a termék gondatlan, durva használatából eredő hibák,
  2. a termék nem megfelelő használatából eredő hibák,
  3. természetes kopás, elhasználódás esetén,
  4. a termék helytelen kezelése esetén.

 

6.3 NEM ELTÁVOLÍTHATÓ HIBA ESETÉN

Amennyiben a hibát nem lehet eltávolítani és ez a hiba megakadályozza, hogy a terméket megfelelően használják, viseljék ellentétben a nem hibás termékkel, a Vevőnek jogában áll a termék cseréjére vagy a vásárlási szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok érvényesek a Vevőre abban az esetben, ha a hiba orvosolható, de a Vevő nem tudja az ismételt hibák előfordulása miatt hiba javítását követően vagy nagyobb számú hiba esetén megfelelően viselni, használni.

 

6.4 JOGOK A HIBÁKÉRT VALÓ FELELŐSSÉGNÉL

Jogok a hibákért való felelősségnél az Eladónál érvényesíthetőek, akitől az árut megvásárolták, hacsak nem mechanikai sérülésről van szó.

 

6.5 A JÓTÁLLÁSI IDŐSZAK LETELTE

Jogok az áru hibáiért való felelősségénél, amelyre érvényes a jótállási időszak megszűnik, abban az esetben, ha a jótállási időszakban nem érvényesültek. A hibákért való felelősség jogát a Vevő követelheti bíróság által abban az esetben, ha az átvételtől számított 24 hónapon belül meghiusultak, észlelte a hibát.

 

7 REKLAMÁCIÓ, REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS

7.1 REKLAMÁCIÓ ÉRVÉNYESÍTÉSE, VÉGREHAJTÁSA

A Vevő a reklamációt érvényesítheti az Eladó székhelyének helyén vagy postai úton. Reklamáció esetén a Vevő köteles kísérőlappra leírni a hibát, vagy esetleg kitölteni a reklamációs űrlapot, csatolni a lefénymásolt számlát, valamint köteles az árut az összes tartozékával együtt becsomagolni és elküldeni.

A reklamált árut ne küldje utánvétellel, utánvétellel küldött árut nem veszünk át, csak további költségek keletkeznek az Ön számára.

A reklamáció érvényesítésének legegyszerűbb módja, ha követi utasításainkat.

Azonnal, ahogyan az árun hibát észlel az árut küldje el a kísérőlappal, amiben leírta a hibát, vagy esetleg a kitöltött reklamációs űrlappal együtt, valamint a számla másolatával együtt az alábbi címre:

MODANOEMI s.r.o.

Zalužice 430

07234 Zalužice

Szlovákia

- A reklamációhoz szükséges csatolni a megtisztított és minden szennyeződéstől mentes árut.

- Csatolja a vásárlási dokumentumok másolatát (számla).

- Adja meg, határozza meg pontosan a hibát, a károsodás pontos helyét, ha lehetséges akkor jelölje meg.

- Abban az esetben, ha elismerjük reklamációját, adja meg a számlaszámát, amelyre majd visszatérítjük az összeget. Kérjük jelezze, ha ugyanazt a terméket szeretné, abban az esetben, ha még rendelkezésünkre fog állni az adott termék.

- Kérjük adja meg a telefonszámát, e-mail címét a reklamációjának gyors intézése érdekében, valamint a reklamáció folyamatának tájékoztatási céljára.

- Ügyfeleinket mindig tájékoztatjuk a reklamáció benyújtását követően maximálisan 30 munkanapon belül (e-mailben vagy telefonon).

Reklamálni kizárólag csak e-shopunkban vásárolt árut lehetséges dokumentált számla csatolásával. A reklamált áru számlája nélkül nem lehetséges reklamációt benyújtani.

A jótállásra való jogosultság megszűnik abban az esetben, ha a hiba mechanikus sérülés által keletkezett, mindennapi használat, elhasználódás esetén, a termék nem megfelelő körülmények között történő használata, viselete esetén.

 

7.2 A REKLAMÁCIÓ NEM ÉRVÉNYES:

  1. a termék nem megfelelő használatából eredő hibák esetén,
  2. a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibák esetén,
  3. természetes kopás, elhasználódás esetén,
  4. a termék helytelen kezelése esetén.

 

8 ÁT NEM VETT KÜLDEMÉNYEK

A megrendelés törlését végrehajthatja a Vevő e-mailben vagy telefonon.

 

9 ALTERNATÍV VITARENDEZÉSI LEHETŐSÉG

A vásarló - a fogyasztó - joga, hogy kapcsolatot teremtsen az eladóval, hogy orvosolja (e-mailben a info@modanoemi.hu-n) ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó intézte reklamációját, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette fogyasztói jogait. Ha az eladó elutasítóan válaszol erre a kérésre, vagy nem reagál 30 napon belül az elküldése óta, a fogyasztónak joga van kezdeményezni az alternatív vitarendezést, az alternatív vitarendezési (a továbbiakban: AVR-szervezet) törvény 391/2015 Z.z. alapján. Az AVR szervezetek a 391/2015 Z.z. törvény 3. §-a szerinti testületek és engedélyezett jogi személyek. Az AVR-szervezetek listája megtalálható a Szlovákiai Gazdasági Minisztérium honlapján www.mhsr.sk. Javaslatot a fogyasztó benyújthatja a 12. § Törvény 391/2015 Z.z. által meghatározott módon.

A fogyasztó panaszt nyújthat az alternatív vitarendezési platformon keresztül OVR, amely online elérhető https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm ? event = main.home.chooseLanguage

Alternatív vitarendezést csak az a fogyasztó - természetes személy használhat, aki a szerződés kötés és annak  teljesítésekor nem a saját üzleti vagy kereskedelmi tevékenységében jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti jogvitáról szól, ami a fogyasztói szerződésből ered. Az alternatív vitarendezés csak olyan szerződésekre vonatkozik, ami távúton let megkötve. Az alternatív vitarendezés nem foglalkozik olyan vitákkal, amelyekben a jogvita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az AVR követelheti a fogyasztótól az alternatív vitarendezés elindítási díjat maximálisan 5 EUR-ig ÁFÁ-val.

 

10 ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Az Eladó és a Vevő között fennálló jogviszonyokra a Szlovák Köztársaság jogszabályai vonatkoznak. Az Eladó és a Vevő között fennálló szerződéses viszonyra a Polgári Törvénykönyv rendelkezései vonatkoznak, a fogyasztóvédelemről áru eladásakor, törvény 250/2007 Z. z. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 jogszabályok gyűjteménye a bűncselekményekről és egyes törvények módosításáról és törvény 22/2004 Z. z. az elektronikus kereskedelemről, valamint módosított és kiegészített törvény 128/2002 Z. z. a fogyasztóvédelmi ügyek belső piacának állami ellenőrzéséről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről 284/2002 Z. z. módosított törvény.

A vevő és a fogyasztó védelmével foglalkozó hivatal a Szlovák Kereskedelmi felügyelet, kassai körzetnek: Vrátna 3, PO Box A-35, 040 65 Košice 1

A Vevő az Eladónak történő megrendelésének elküldésével ezek az Általános Szerződési Feltételek életbe lépnek a Vevővel szemben. 

MODANOEMI, s.r.o.

 

Michalovce, 2018.05.20.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió